Коли та як реєструється електронний кабінет вступника

ВступникамКоментарі Вимкнено до Коли та як реєструється електронний кабінет вступника

Вступники подають заяви для вступу до закладів вищої освіти в електронній формі онлайн через електронні кабінети. Для цього потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://ez.osvitavsim.org.ua/. Однак наразі сайт неактивний. Він функціонуватиме з 01 липня – цього дня розпочнеться реєстрація електронних кабінетів вступників та можна буде завантажити всі документи.

Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету слід вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими. Якщо буде зафіксовано ідентичність логінів – видасть попередження. У такому разі потрібно створити новий унікальний логін. На вказану електронну адресу надійде лист для активації доступу до електронного кабінету.

Під час реєстрації електронного кабінету заборонено використовувати електронні адреси заблокованих в Україні сервісів, наприклад, mail.ru, yandex.ru.

Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:

  • одного з сертифікатів ЗНО – номер, пін-код та рік отримання (2018–2021); дані інших сертифікатів варто додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
  • свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) – серію, номер та середній бал додатка (про порядок його розрахунку дізнайтеся за посиланням).

Реєстрація електронного кабінету вступника можлива з атестатом, виданим не раніше 1998 року (фотокомп’ютерні («пластикові») документи). Якщо документ видано до 1998 року, то доведеться подавати заяву в паперовому вигляді безпосередньо в закладі освіти.

Для того щоб краще ознайомитися з порядком створення електронного кабінету, можна переглянути відеоінструцію, розроблену Міністерством освіти і науки України в 2020 році. Вона допоможе попередньо зорієнтуватися в процедурі створення електронного кабінету, однак слід пам’ятати, що в 2021 році деякі деталі реєстрації можуть змінитися.

Які дані та документи потрібно завантажити?

Після активації електронного кабінету потрібно ввести / завантажити таку інформацію про вступника:

  • контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками, тому варто вказати кілька телефонних номерів;
  • кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
  • фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.

Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG, PNG), а максимальный розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.

Хто може допомогти відкрити електронний кабінет та завантажити документи?

Для допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі у приймальних комісіях створюють спеціальні консультаційні центри. Абітурієнти можуть звернутися до консультаційного центру будь-якого закладу вищої освіти, і там їм допоможуть зі створенням електронного кабінету, внесенням заяв в електронній формі, завантаженням додатка до документа про освіту, на основі якого відбувається вступ, та ін.

 

  Детальніше на osvita.ua

© 2015 Хмельницький політехнічний коледж