У часі карантину: впроваджуємо інноваційні технології дистанційного навчання

NewsComments Off on У часі карантину: впроваджуємо інноваційні технології дистанційного навчання

Світова епідеміологічна ситуація внесла суттєві корективи у діяльність Хмельницького політехнічного коледжу НУ «Львівська політехніка». З метою запобігання захворюванням та поширенню гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, у навчальному закладі запроваджено карантин та введено заборону на відвідування коледжу особами, які перебували за кордоном на термін 14 днів з дня прибуття їх додому. Однак навчальний процес не зупинений. Він набув нових форм. На виконання Постанови Кабміну України №211 від 11.03.2020р, листа МОН№1/9-154 від 11.03.2020р, листа НУ «Львівська політехніка» №126-1-10 від 12.03.2020р та наказу директора Хмельницького політехнічного коледжу № 92 від 16.03.2020р у навчальному закладі запроваджено використання технологій дистанційного навчання. Це інтерактивні групові та індивідуальні консультації, відеоконференції, відеолекції, пояснення, обговорення, опитування, тестування, робота із завданнями навчального матеріалу. Викладання здійснюється через Skype, Viber, Telegram, форум, чат, поштові сервери. Навчальною частиною розроблено графік занять. Куратори інформують студентів та контролюють вчасне встановлення з’язку з усіма учасниками учбового процесу. В першу чергу це стосується студентів другого курсу, що готуються до здачі ДПА(ЗНО). Так, 18 березня відеолекції викладачки Бойченко І.В. з географії прослухали студенти груп ПМ-181, ПМ-182, МЕ-181, МЕ-182. 19 березня відеоконсультації з математики для груп ПІ-181 та ПІ-182 провела Студницька Л.М.

На 20 березня запланована інтерактивна групова консультація з фізики, яку проведе Палій Н.В.

Інтерактивність, інтенсифікація процесу навчання, зворотний зв’язок –помітні переваги технологій дистанційного навчання. Їх застосування в галузі освіти та професійної підготовки має гарні традиції та досвід. Однак сьогодні вони є не лише одними з добрезарекомендованих, а єдиноможливими в умовах, котрі зумовили необхідність обмеження фізичного спілкування між людьми.

© 2015 Хмельницький політехнічний коледж